سبد خرید 0

معجزه سینک آشپزخانه

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 28 شهریور 1401 در ساعت 29 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

معجزه همه کاره سینک

یکی از مشکلاتی که معمولا خانم های خانه دار با آن روبرو هستند و بسیار برایشان آزار دهنده است، گرفتگی ناگهانی لوله های سینک آشپزخانه می باشد. شرایطی که باعث می شود کار کردن بسیار سخت و دشوار شود و حتی این مشکل در خیلی از مواقع بوی بسیار نا خوشایندی در فضای آشپزخانه پراکنده کند.

سالهاست که محصولات شیمیایی بسیار زیادی با انواع اسامی و تبلیغات به بازار مصرف معرفی می شوند که خیلی از آنها فقط یکبار کارایی داشته و راه علاج اصلی نیستند و امکان گرفتگی مجدد لوله سینک بسیار زیاد است.

در این مقاله قصد داریم به بررسی علل گرفتگی سینک و معرفی روش های رفع همیشگی آن بپردازیم.

پس تا پایان همراه ما باشید.

لوله بازکن سینک,بهترین لوله بازکن سینک

چرا لوله فاضلاب سینک همیشه میگیره؟

از آنجایی که درصد بسیار زیادی از کارهای منزل از جمله: شست و شوی انواع میوه، سبزیجات، ظروف غذاخوری، شستن گوشت، مرغ و ماهی در محیط سینک ظرفشویی اتفاق می افتد، طبیعی است که به مرور زمان گرفتگی لوله ها پیش بیاد.

چه کارهایی باعث گرفتگی لوله سینک آشپزخانه می شود؟

با توجه به تغییر سبک زندگی و محدود شدن فضای انجام امور روزانه خانه داری به آشپزخانه ها، خانم های خانه دار مجبور هستند همه شست و شوها را فقط در سینک انجام دهند. می توان گفت که بدترین کاری که انجام می شود و درصد بسیار زیادی از گرفتگی های سینک در اثر آن می باشد، تمیز کردن و شستن مرغ و گوشت در سینک ظرفشویی است.

چرا شستن مرغ در سینک گرفتگی ایجاد می کند؟

خوب همه خانم های خانه دار به این موضوع آگاهی کامل دارند که گوشت، مرغ و ماهی اضافاتی دارند که در هنگام تمیز کردن و شست و شو ممکن است از لوله ها عبور کنند. از آنجایی که این مواد از جنس چربی هستند، با گذشت زمان در لوله ها تجمع کرده و گرفتگی لوله را به دنبال دارد.

نبایدهای شست و شوی گوشت مرغ در سینک

 نکات مهم جهت جلوگیری از گرفتگی لوله سینک

1-    اولین نکته ای که باید حتما آن را رعایت کرد، استفاده از طوری های مخصوص ورودی سینک به لوله فاضلاب است.

2-    در صورت امکان از شستن انواع سبزی در سینک ظرفشویی خود داری کنید. (چرا که بدلیل وجود گل و لای در سبزی به مرور زمان گرفتگی لوله ها را بوجود می آورد.)

3-    در هنگام شستن ظروف مواظب باشید که باقی مانده غذاها از لوله فاضلاب عبور نکند.

4-    بزرگترین معزل شستن گوشت مرغ و ماهی در سینک ظرفشویی است که به دلیل جدا کردن اضافات و چربی ها ممکن است این مواد وارد لوله شده، که هم بوی نامطبوعی متصاعد می کند و هم اینکه با گذشت زمان به دلیل چسبیدن چربی ها به بدنه لوله ها و عدم ورود به فاضلاب گرفتگی بوجود می آید.

5-    بطور منظم اتصالات و لوله های متصل به سینک ظرفشویی را مورد بررسی قرار دهید. در صورت بروز گرفتگی های مقطعی این موضوع را جدی گرفته و به سرعت آن را رفع کنید.

6-    سینک ظرفشویی مکانی برای شستن لباس، انواع پارچه و... نیست. از انجام اینکار جدا خودداری کنید.

برای باز کردن و رفع گرفتگی لوله سینک، لوله بازکن خوبه؟

شرکت های تولید کننده محصولات نظافتی و بهداشتی منزل، مدل های مختلفی از انواع لوله بازکن ها را تولید و به بازار مصرف عرضه می کنند. اما اینکه این محصولات چه مقدار می توانند اثرگذاری داشته باشند و همچنین تا چه حد توانایی ریشه کن کردن این مشکل را دارند، باید از مصرف کنندگان آنها و استقبالی که در فروش این مدل محصولات می شود متوجه شد.

بطور معمول لوله بازکن های مرسوم موجود بازار بصورت کاملا مقطعی و کوتاه مدت تاثیر دارند و با گذشت زمان مجددا لوله ها دچار گرفتگی می شوند. از طرف دیگر عواملی که منجربه گرفتگی لوله های فاضلاب می شوند در هر بخش از منازل متفاوت می باشد که باید حتما محصول مناسب آن بخش هم برای برطرف کردن گرفتگی استفاده شود.

لوله بازکن مخصوص سینک

هر لوله بازکن را بهر کاری ساختن

بطور مثال در صنعت مواد شیمیایی بطور کاملا تخصصی برای گرفتگی لوله فاضلاب سرویس های بهداشتی، آن هم با توجه به اینکه چه عاملی باعث گرفتگی لوله فاضلاب شده است محصول خاصی به خریداران ارائه می شود. همچنین برای گرفتگی لوله های فاضلاب در اثر ورود نخاله های ساختمانی نیز محصول خاص آن که همان اسید ضد بتن است به افراد پیشنهاد می شود.

یا اگر چاه فاضلاب سرویس ها بهداشتی توالت و حمام دچار گرفتگی شده باشند در صورتی که دیگر لوله بازکن های مرسوم جواب گو نباشند باید از محصولات شیمیایی صنعتی استفاده کرد. در صورتی که بطور مثال لوله فاضلاب حمام در اثر ورود مو در طولانی مدت گرفته شده باشد باید از قوی ترین اسید لوله بازکن برای رفع این مشکل استفاده کرد.

بهترین انتخاب برای رفع گرفتگی لوله سینک چیست؟

با توجه به توضیحاتی که در طول این مقاله ارائه شد، متوجه شده ایم که معمولا بیشترین دلیل گرفتگی لوله فاضلاب سینک انواع چربی های جدا شده از گوشت مرغ و ماهی حین تمیز کردن این مدل فرآورده های گوشتی است.

همین امر باعث شده است که متخصصین صنایع شیمیایی با آزمون و خطا کردن به محصولی فوق تخصصی مخصوص چربی گیری و رفع گرفتگی لوله سینک رسیده اند. این محصول با قدرت اثرگذاری بالا در دل انواع چربی سخت و قدیمی که مانع عبور آب در لوله های سینک شده اند، نفوذ کرده و در سریع ترین زمان ممکن بدون هیچ گونه بو، یا اثرات مخرب راه را باز می کند.

چه زمانی باید از لوله بازکن قوی سینک استفاده کنیم؟

همانطور که توضیح داده شد، سینک ظرفشویی که به دلیل تجمع چربی دچار گرفتگی شده است را نمی توان با هر نوع لوله بازکنی باز کرد. محلول سینک را می توان از شرکت های فعال در حوزه مواد شیمیایی خریداری کرد.

در صورتی که گرفتگی به حدی باشد که هرگز آب عبور نکند، می توان از این محلول مخصوص استفاده کرد تا در مدت زمان بسیار کوتاهی مجرای لوله های عبور دهنده سینک مثل روز اول خالی از هر گونه مانع و چربی شوند.

محلول باز کننده سینک را از کجا بخرم؟

همراهان عزیز که تا اینجای مقاله با ما بوده اید باید این نکته را توجه کنید که محلول سینک را فقط می توانید از شرکت های بازرگانی مواد شیمیایی خریداری کنید.

محلول سینک در فروشگاه ها عرضه می شود؟

پاسخ این سوال خیر است.

چرا که این محلول لوله بازکن سینک بصورت صنعتی بوده و در فروشگاه ها عرضه نمی شود. برای خرید باید با شرکت های بازرگانی مواد شیمیایی ارتباط بگیرید.

ارسال نظر

کریم کیانی :
0 0
سلام من دستگاه فنربرقی دارم بااین وجود بعضی از لوله‌ها دچار گرفتگی بتن ومصالح ساختمانی هست درخواست اسیدبتن بردارم
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب یکی از مهم ترین کاربردهای اسیدضدبتن رفع گرفتگی لوله ها در اثر ورود نخاله های ساختمانی است. برای ثبت سفارش خرید با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()