سبد خرید 0

کدام لوله بازکن بهتره؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 18 خرداد 1402 در ساعت 50 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کدام لوله بازکن بهتره؟

یکی از مشکلاتی که حداقل برای هر سرویس بهداشتی یکبار اتفاق افتاده است، گرفتگی لوله فاضلاب می باشد. این گرفتگی گاهی اوقات موقتی بوده و خود به خود رفع می شود.

مشکل از جایی تبدیل به یک معزل می شود که این گرفتگی ها به صورت مکرر اتفاق می افتند و کل روند زندگی را دچار مشکل می کنند و شما نمیدانید باید از چه اسید لوله بازکنی استفاده کنید یا اینکه مگر اسید لوله بازکن 98 درصد چند مدل دارد؟؟؟

شاید هزار و یک راه برای برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب به صورت خانگی در فضای اینترنت و همچنین بصورت تجارب اقوام و اطرافیان، انجام داده باشید و آن گونه که باید جواب نگرفته اید و یا اینکه مشکل فقط بصورت مقطعی برطرف شده و بعد از مدتی مجددا گرفتگی اتفاق می افتد.

ما در این مقاله سعی می کنیم که بهترین راه حل تاثیر گذار قطعی را به شما معرفی کنیم تا یک بار برای همیشه این مشکل را برطرف کنید.

چه عواملی باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود؟

  • کار گذاشتن لوله فاضلاب با شیب بسیار کم
  • در اثر تعمیرات و یا ساخت و ساز اولیه ممکن است که مصالح و نخاله های ساختمانی وارد لوله لوله فاضلاب شده باشد.
  • ممکن است کودکان و یا بزرگ سالان در اثر بی احتیاطی اشیایی همچون: دستمال کاغذی، پوشک بچه و نوار بهداشتی را داخل لوله فاضلاب بیاندازند.
  • در مواردی که از درپوش مخصوص ورودی فاضلاب استفاده نشود، این امکان وجود دارد که در اثر شست و شو، استحمام مو و پرز لباس وارد لوله فاضلاب شده و منجربه گرفتگی لوله فاضلاب شود.
  • در کارخانه ها و مراکز صنعتی مثل آشپرخانه های بزرگ صنعتی و مشاغلی که ضایعات کار آنها مواد روغن و چربی باشد، برای امحا و تخلیه در مجرای فاضلاب ریخته شوند، این موضوع در اثر گذشت زمان در لوله ها رسوب کرده و گرفتگی را به دنبال دارد.

ممکن است موارد دیگری نیز وجود داشته باشند که از عوامل اثر گذار در گرفتگی لوله فاضلاب باشند ولی تجربه فعالیت چند ساله در حوزه فروش مواد شیمیایی و همچنین مکالمه با مشتریان عزیز مجموعه آداک شیمی باعث شده است، مواردی که عنوان شد، جز مهم ترین عوامل گرفتگی لوله فاضلاب شناخته شده باشند.

قوی ترین ماده، بر طرف کننده گرفتگی لوله فاضلاب

صنایع تولید کننده محصولات شوینده خانگی و صنعتی بیش از هزاران محصول متنوع مخصوص رفع گرفتگی انواع لوله فاضلاب سرویش بهداشتی، سرویس حمام، سینک آشپزخانه و.... با متریال متفاوت تولید و روانه بازار مصرف کرده اند. خیلی از این محصولات برای رفع مشکل گرفتگی کاملا جواب گو بوده و به راحتی مشکل را بر طرف می کنند.

اما در مقابل در موارد بسیار حاد این محصولات نمی توانند مشکل را برطرف کنند و یا رفع گرفتگی فقط برای مقطع بسیار کوتاهی بوده است و مشکل مجددا بصورت بسیار شدیدتر رخ داده است. درست همین جا است که معمولا افراد دچار سردرگمی شده و نمی دانند که چطور باید بر مشکل پیروز شوند.

قطعا یکی از راه حل هایی که در نهایت می شود گفت تیر آخر می باشد، استفاده از فرآیند فنر زدن است. که این راه حل خود مسائلی را به دنبال دارد. یک اینکه در خیلی از منازل امکان چنین کاری وجود نداشته و یا حتی فنر زدن هم یک راه حل مقطعی به حساب می آید.

حالا چاره کار چیست؟

با توجه به تمامی مطالب عنوان شده متخصصین مجموعه آداک شیمی محصولی صنعتی را با قدرت اثرگذاری بسیار بالایی تولید کرده اند که می توان به جرات گفت بهترین محلول لوله بازکن فاضلاب در بین تمامی محصولات تولیدی شیمیایی و صنعتی می باشد.

اسید لوله بازکن فاضلاب محصولی کاربردی و بسیار قدرتمند در رفع سخت ترین گرفتگی ها

مزایا

  1. استفاده بسیار راحت (بدون نیاز به فرد متخصص)
  2. مقرون بصرفه
  3. قدرت اثرگذاری بسیار بالا

هر لوله بازکن مناسب مشکل شما نیست!!!!

یکی از مسائلی که بسیار شنیده می شود این است که معمولا افراد توقع دارند که با خرید یک نوع لوله بازکن بتوانند گرفتگی تمامی لوله های فاضلاب را برطرف کنند. این اتفاق غیر ممکن است، چرا که با توجه به علت گرفتگی محصول متفاوتی برای بر طرف کردن مشکل پیشنهاد می شود. پس قدم اول در رفع مشکل، پیدا کردن علت گرفتگی لوله فاضلاب می باشد.

هر لوله بازکنی را بحر کاری ساختن

اگر چربی باعث گرفتگی لوله فاضلاب باشد.

در صورتی که ورود چربی مثل روغن ضایعات مشاغل صنعتی به فاضلاب و گذشت زمان باعث گرفتگی لوله شده باشد، باید از محصول چربی گیر فاضلاب برای برطرف کردن مشکل استفاده کرد. که این محصول و نحوه استفاده آن بطور کامل در یکی از مقالات توضیح داده شده است. در صورت تمایل و اگر مشکل شما این مورد است بر روی محصول چربی گیر فاضلاب کلیک کنید.

اگر نخاله های ساختمای باعث گرفتگی لوله فاضلاب باشد.

در هنگام ساختمان سازی و یا تعمیرات ممکن است مصالح ساختمانی وارد لوله فاضلاب شده باشد و گرفتگی لوله را بوجود بیاورد. اگر علت گرفتگی لوله فاضلاب شما این عامل باشد باید از محصول اسید ضد بتن استفاده کنید. در صفحه محصول ضد بتن بطور کاملا دقیق و مفصل نحوه مصرف آن توضیح داده شده است.

اگر مو باعث گرفتگی لوله فاضلاب شده باشد.

همانطور که بطور کامل در بخش عوامل گرفتگی لوله فاضلاب توضیح داده شد، اگر مو منجر به گرفتگی شده باشند باید از اسید فاضلاب برای برطرف کردن مشکل استفاده کنید. با سرچ در بخش محصولات می توانید بطور کامل با این محصول آشنا شوید.

آیا جنس لوله به نوع اسید مربوط می شود؟

شایان به ذکر است که اولین نکته ای که حین خرید اسید لوله بازکن باید به آن توجه کنید جنس لوله می باشد.

لوله چدن یا پلاستیک

اگر جنس لوله های ساختمان چدن باشد می توانید از اسید لوله باز کن قوی برای باز کردن استفاده نمایید و هیچ گونه خطری برای ساختمان ندارد.

ولی اگر جنس لوله ها پلاستیک یا پلی اتیلن باشد اسید لوله باز کن باز هم به لوله های آسیبی نمی رساند ولی ممکن است باعث داغ شدن لوله و در نهاین باز شدن چسب لوله ها شود که این اتفاق پیامد های بدی را به دنبال دارد زیرا ممکن است برای درست کردن آن منجر به کندن شویم که بسیار اتفاق ناخوشایند و بدی می باشد. 

لذا به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید اسید لوله بازکن حتما با کارشناسان ما مشورت کنید.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()