سبد خرید 0

کاربرد های خانگی رسوب بر دیسکلر

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 18 خرداد 1402 در ساعت 1 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کاربردهای خانگی رسوب بر دیسکلر

کاربرد دیسکلر در حمام و سرویس بهداشتی

هر وسیله ای که با آب لوله کشی در تماس باشد به مرور زمان مکانی برای تجمع رسوبات کلسیم می شود.

 برای از بین بردن این آهک ها دیسکلر پودری که با آب مخلوط کرده اید را به وسیله ابر و یا پنبه روی شیرآلات بمالید و حدود یک ساعت بگذارید بماند، سپس آبکشی نمایید. اگر آهک ها و رسوبات قدیمی هستند، برای از بین رفتن آنها این پروسه را می توانید چند بار انجام دهید تا رسوبات کاملا از بین بروند.

برای اینکه با خیال راحت سردوش را رسوب زدایی کنید، می توانید از فروشندگان دیسکلر این رسوب زدا را خریداری نمایید تا فرایند رسوب زدایی را به طور دقیق و کامل انجام دهید.

 برای این کار می‌توانید دیسکلر را درون ظرفی بریزید سر دوش را باز کنید و درون ظرف محتوی آب و دیسکلر بگذارید بعد از ۳ الی ۴ ساعت آن را از ظرف خارج کنید و سر جایش قرار دهید. سپس آب داغ را با فشار از درون آن رد کنید تا بقایای آهک نیز از درون آن خارج شود.

اگر نمی توانید سردوشی را باز کنید، می‌توانید دیسکلر پودری را درون کیسه پلاستیکی کوچکی با آب مخلوط کنید و آن را دور دوش بپیچید و با نوار چسب محکم کنید و مانند روش قبل عمل نمایید.

 اگر آهک ها قدیمی هستند و به راحتی پاک نمی شوند، می توانید با مسواک قدیمی رسوب را از آن پاک نمایید. اگر هنوز در حفره‌های سردوش جرم می بینید، می توانید با یک سنجاق سر یا خلال دندان جرم ها را بیرون بیاورید

کاربرد دیسکلر در قهوه سازها

چای و قهوه از ۹۸ درصد آب تشکیل شده است. به همین دلیل کیفیت آب در این نوشیدنی ها ضروری میباشد. تجمع اهک در دستگاه‌های اسپرسو ساز و چای ساز بر طعم چای و قهوه تاثیر می‌گذارد.

رسوب بری قهوه ساز با دیسکلر آداک شیمی

رسوبات ریزی مانند کربنات کلسیم و کربنات منیزیم معمولاً در آب وجود دارند و باعث ایجاد آهک روی دیواره و لوله‌های دستگاه می‌شود.

با اینکه با فیلتراسیون و یا تغییر منظم فیلتر دستگاه می توان رسوبات را از نوشیدنی حذف کرد، اما مقادیر زیاد کربنات کلسیم و کربنات منیزیم وجود دارد که برای حذف این مواد باید از رسوب بر های شیمیایی خاصی استفاده نمایید.

بهترین نوع دیسکلر برای رسوب زدایی قهوه ساز ها دیسکلر بدون بو می باشد.

ماشین لباسشویی

این دستگاه ممکن است در طول هفته چند بار روشن شود و چون فضای مرطوبی دارد و همچنین درتماس بودن با لباس ها آلودگی و باکتری به خود جذب می کند. شما می توانید از یک محلول برای از بین بردن جرم و رسوبات استفاده کنید.

اسپرسو ساز و کتری

به دلیل استفاده مداوم از آن ها در طول زمان جرم می گیرند که از یک محلول جزم زدا جهت از بردن رسوبات استفاده می شود که در کارایی بهتر و عملکرد آن ها موثر است.

کولر آبی

به دلیل استفاده از آب در کولرها در دراز مدت رسوب می بندند که دلیل آن وجود نمک، آهک و املاح آب است. خریداران این دستگاه ها از یک ماده شیمیایی مناسب برای از بین بردن آلودگی ها استفاده می کنند که به افزایش عمر آن ها کمک می کند.

رادیاتور

برای از بین بردن رسوبات می توان از یک محلول شیمیایی با کیفیت مطلوب که موجب بهبود خنک کاری نیز می شود استفاده کرد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()